Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008

Ο Sentra FM 103,3 στη σέντρα από 30 Αυγούστου 2008...

Παρά το γεγονός ότι θεωρούμαι από τα σκληροπυρηνικά παιδιά τής Δημοσιογραφίας, προσπαθώ πάντοτε να έχω ελεύθερη τη θετική μου διάθεση απέναντι σε οποιοδήποτε καινούργιο βήμα γίνεται στον χώρο.
Ξεκινάει, λοιπόν, από τις 30 Αυγούστου, ο καινούργιος ραδιοφωνικός σταθμός «Sentra Fm» (103,3). Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη η διαφημιστική του καμπάνια, με εξαιρετικά ευρήματα-σλόγκαν: «Το παιχνίδι αρχίζει στη σέντρα και τελειώνει στον Sentra», «Αν ο αθλητισμός έχει άπλυτα, εμείς δεν είμαστε πλυντήριο» και «…για υγιείς αρρώστους».

Πρωτεργάτης τής προσπάθειας ο Βαγγέλης Μπραουδάκης και αρωγοί του πολλοί καταξιωμένοι συνάδελφοι. Εγώ όμως θέλω να κάνω ιδιαίτερη μνεία στον προαναφερθέντα και στο αιώνιο τηλεοπτικό του «ταίρι», τον Βαγγέλη Καραπαππά.
Όταν δημιούργησα το δημοσιογραφικό βήμα τού «Χωρίς λογοκρισία», τότε που η διαδικτυακή δημοσιογραφία δεν ήταν διαδεδομένη και μόνο οι ιστοσελίδες μεγάλων μιντιακών ομίλων τύγχαναν προβολής, ο Βαγγέλης και ο Κώστας ανέφεραν συχνά -και, κυρίως, χωρίς να τούς το έχω ζητήσει- την ύπαρξη τού site.
Το συγκεκριμένο στοιχείο δεν θα αρκούσε από μόνο του ώστε να εκφραστώ πολύ θετικά γι’ αυτούς. Είμαι όμως γνώστης τού χαρακτήρα, τής εντιμότητας, τής αξιοπρέπειας και τής δημοσιογραφικής τους επάρκειας, και την άποψή μου θέλησα να τη μοιραστώ με όλους τούς επισκέπτες τού «Χωρίς λογοκρισία».
Προσωπικά δεν ακούω συχνά ραδιόφωνο, αλλά τον «Σέντρα» θα φροντίσω να τον ακούω συχνά. Διότι, πάντοτε ο άνθρωπος ζητάει μία καλή αφορμή για να ασχοληθεί με παραμελημένα ενδιαφέροντά του.
Βαγγέλη και Κώστα, ριγέ μπλουζάκι και αναρχικέ συναγωνιστή (ξέρετε εσείς τι λέω), καλό ξεκίνημα. Και είμαι σίγουρος ότι θα το ’χετε…

Γιώργος Μιχάλακας, αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- δημοσιογράφος

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: