Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

Οι χειρότερες διαφημίσεις τού τριμήνου…

Νο 1: Η διαφήμιση τής εταιρείας «Κωτσόβολος».
Με κάθε αγορά τηλεόρασης, τι λέτε ότι προσέφερε ο «Κωτσόβολος»; 2 πίτσες και 4 μπύρες.
Και μετά λέμε τη φράση «τι γυφτιά είν’αυτή»… Εγώ προτείνω να χρησιμοποιούμε από τούδε και στο εξής τη φράση «τι κωτσοβολιά είν’ αυτή». Άϊντε, γιατί σαν πολλά να τα κάνει η κάθε επιχειρησούλα, προσβάλλοντας ευθέως τούς καταναλωτές και πιστεύοντας -μέσω τού κάθε βλακός που έχει στο τμήμα marketing- ότι κάνει πρωτότυπο χιούμορ…
Νο 2: Η διαφήμιση τής εταιρείας «Lidl».
Εδώ το πρόβλημα υπάρχει με την επιλογή τού αναγνωρίσιμου προσώπου που κλήθηκε να προωθήσει την επιχείρηση. Η Κατερίνα Λέχου, μία γυναίκα που κάνει «μπαμ» ότι διέπεται από ελιτισμό, ότι λατρεύει τις μπουτίκ και εν γένει τα ακριβά προϊόντα, προσπαθεί ανεπιτυχώς -διότι ούτε κι η ίδια πιστεύει αυτό που λέει- να μάς πείσει μέσω τής φράσης «Lidl: Έχουν ποιότητα…», για τα εν λόγω λαϊκού προφίλ, χαμηλών τιμών και αμφιλεγόμενης ποιότητας σούπερ-μάρκετς.
Βρε κοπέλα μου, άσ’ το αν δεν μπορείς. Μόνο ο τρόπος που το ξεστομίζεις φτάνει για να καταλάβουμε πως αυτή η διαφήμιση υπήρξε μία καλή ευκαιρία για «αρπαχτή» και τίποτα παραπάνω. Άλλωστε, αν ήσουν εξ’ αρχής καλή, γιατί γυρίστηκε και ξαναγυρίστηκε το σποτάκι, και δεν παρέμεινε στην πρώτη κόπια;


Ο «Γνωστός Χ»
.

2 σχόλια:

george είπε...

Φιλε/η

Ποιος σου ειπε οτι σουπερ μαρκετ οπως τα Lidl εχουν χαμηλη ποιοτητα;επειδη εισαι κλασσικος νεοελληνας και εμαθες να χρυσοπληρωνεις για κατι που δεν εχει αξια;επειδη απο την μεταπολεμικη περιοδο μπαινουμε στα σουπερ μαρκετ και αγοραζουμε σαν τρελοι προϊοντα ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ που μονο εμεις θα μπορουσαμε σε ολη την ευρωπη να τα κοστολογουμε ετσι;γνωριζεις οτι καταστηματα οπως το Lidl εχουν τα υψηλοτερα στανταρ στην επιλογη οπωρολαχανικων;Και στο λεω σαν γεωπονος που γνωριζω τα πραματα.ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ.

Οσο για ολα τα αλλα που ειπες για τον κωτσοβολο συμφωνω.

Επισης τραγικες διαφιμησεις για μενα ειναι αυτες της vodafone που αγγιζουν το οριο της ΒΛΑΚΕΙΑΣ και προωθουν την παγκοσμιοποιηση με χρηση αγγλικης γλωσσας (και greeklish!)

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι. Γενικά τα Lidl έχουν γερμανικές προδιαγραφές, οπότε και καλή ποιότητα. Από την άλλη, στην Ελλάδα ειδικά έχουν από τις υψηλότερες τιμές στην Ευρώπη σε σχέση με τα άλλα Lidl. Αφού βρήκαν τους βλάκες, να μην τους τα πάρουν;